makeyourday

Alla inlägg under februari 2011

Av Lisa Åkerman - 26 februari 2011 13:28

Hejhej

Ha sovit hos bästaste Hanna Högström  <3

Haha ;) Hanna visa mig ett par dans steg x) skit snygga *host*  

Ialf skit kul, det va länge sen vi va och man ha ju saknat henne <3

Nu sticker hon till Högbo och ska bo på hotell över sport lovet :( kmr sakna henne, men hon kmr hem mot helgen (y


Hejdå alla bloggläsare  

Av Lisa Åkerman - 23 februari 2011 16:36

Wazzup!

Idag ha det varit skolan ;) sen efter skolan åkte vi buss till Järbo kiosken för där lär man vänta på stora skit bussen! ;p

Men ialf köpte godizz och Julia köpte sprutgrädde på Järboo Ica xp <3

Sen så ha jag varit hemma och typ inte gjort så mke ;) 


;) Saaaioo




Av Lisa Åkerman - 21 februari 2011 19:13

Sommar, sommar, älskade sommar <3


Vafaan är du ?!   

Av Lisa Åkerman - 21 februari 2011 18:45

´Säger bara en sak hej!


Idag så vare skola igen då, sen så följde jag med Jennifer hem <3
Typ sen så åkte jag hem ;) Nu sitter jag här hemma inga läxor idag fatta sköönt!

Men ialf nu sitter jag och kolla på Big brother med Bror min (y´ haha xP

Sry, dålig humor ;) ha inte sovit så bra i natt så är lite flummig idag då!


Ialf Shaaoow ;)

Av Lisa Åkerman - 19 februari 2011 19:57

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=80Sl4sIuBqY


Tjena idag ha man varit i valbo m. Ofelia <3

Köpte:


En huvtröja från Cubus 149 kr              (Suddig bild)

        


En bok 69 kr


  




Av Lisa Åkerman - 19 februari 2011 10:57

Igår kväll blev det Vampire diaries!

Älskar deh! <3


Nu drar jag och Ofelia till Valbo och Shoppar lite ;) fick ju lite Money av pappa (y

Ialf kom precis ut från duschen och nu ska jag fixa till mig så ses! <3

Av Lisa Åkerman - 18 februari 2011 15:32

 Hejhej


Idag så ha man varit i skolan då ;p
sen när vi hade idrott så hade Calle gjort illa sig, så jag gick ju fram och kolla.

 Hans knä skål var inte på den plats den skulle va precis :s fyfaan!

ialf sen så fick han åka ambulans till sjukhuset...

Stackare!

Ialf sen fick jag reda på att Hanna mådde inge bra :(

Så blir att vara ensam hemma idag då!

Men nu sitter jag här och lyssnar på Musik <3



Skriver lite senare

Puss puss 

Av Lisa Åkerman - 17 februari 2011 19:03

Shuee!

Igår så när jag åkte buss så tröck jag på stop knappen, men va gör xtrafik

jooo, dem bara för förbi och låter mig gå hem, hatar Xtrafik!


ialf i mon blire att vara med Hanna! ;) saknat henne <3

Så ska bli kul (y


Lär dra nu!

Hejdå alla bloggläsare!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sak e roligast att åka tycker ni?
 Slalom :)
 Snowboard!!
 Längd skidor ;D
 Men vafan vet väl jag ?!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards