makeyourday

Alla inlägg under mars 2011

Av Lisa Åkerman - 26 mars 2011 10:53

Hejhej.

Idag är de Lördag, och då blire filmkväll m. Jennifer och några till.. ;)

Ska snart åka till hemma kväll och hyra några filmer och köpa Godizz!

Jag och Jennifer typ hatar skräck filmer men vi ska klara av dem här!

Får se hur de går xd


Vi ska hyra 3 filmer och vi ha bestämt oss för Drag me to hell och Case 39

Men vet ej vilken av Paranormal activity 2 elr Silent hill vi ska välja?





       



Ialf i mon blire kanske att va med Hanna, vi ska väl hitta på nåt ;)


Saknar Hanna sjukt mke <3<3

                                                  


                 

Av Lisa Åkerman - 20 mars 2011 16:35

  Hejhej !


Idag ha man mublerat om lite i huset ;) och så ha man varit hos Hanna

Hämtade en film som jag hade glömt hos henne =)

sen ha man väl typ inte gjort så mke, jo innan jag hade varit hos Hanna så sprang man lite kändes skönt att man kunde röra på sig lite ^^

Nu börjar det bli sommar (y

Äntligen säger jag bara...

Ialf så ha man glömt mb i skolan så ha inte kunnat sms m. folk den här helgen :(

Menmen de gör inte så mke!


Nu lär jag dra puss.

Av Lisa Åkerman - 16 mars 2011 16:19

Hejhej, som sakt ha inte bloggat på länge nu men ha inte haft tid för det! ;)

men ialf lär ju vara lite social ialf idag kom en ny elev till klassen då, Daniel lite nice med lite fler i klassen för jag går på Prosperitas lite nåra vi är därrå  ;p men men

Sen så idag så var man på ica med julia och några till as nice ;) haha


Här får ni en video på Julia när hon försöker ta sig in i en sån där maskin ;p

 elr va de nu heter?



 

Av Lisa Åkerman - 8 mars 2011 19:34

Lär tips om en skit bra film ;) med Zac Efron.

  

Skit sorlig film!


http://www.youtube.com/watch?v=MzgOvvMi8Lg

Av Lisa Åkerman - 8 mars 2011 18:55

Hejhej


Ha inte skrivit nåt på länge nu men asså orka fan inte skriva ;p Men lär försöka :)

 internet dampar på daton oxå, jätte kul !...

Ialf i går va man m. Josefin ha saknat henne grymt mke <3

Nu blir det tv m. Pappa ;) få se va vi tänke titta på då om de blir nå film elr nåt sånt^^


Ses :*

Av Lisa Åkerman - 6 mars 2011 12:32

Hejhej igår så blev det eckerö linjen´ m. Jennifer <3

As vågit förfaan lite läskigt menmen!


Shoppa gjorde man oxå:


Massa godis ;)  


En Fondation 226kr           ---------->



Lite bilder sen båt resan:


  

     










    


Trf Hanna och Elin på båten ;) Länge sen man trf Elin, men Hanna trf ja typ dagen före typ (y <3

Ialf puss&hej<3

Av Lisa Åkerman - 2 mars 2011 18:09

Tjena!


Sry om jag inte ha skrivit på ett tag :p Ialf igår så var jag och Jennifer till s-viken och köpte blond hårfärg till mig och brunt till henne ;) skiit snyggt

Blev det att gå till Donken, va där en liten stund !

sen så va vi m. Pontus, skit kul måste vi göra om x) 

Skit kul att träffa pontus!  typ sen när klockan var typ 8 så lära vi åka hem till mig för jag skulle färga blont, men jag ha bara haft färg en gång i mitt hår så nu är det typ Gul/Orange, om 3 dagar typ ska jag ha i färg en gång till och då blire helt blond :) längtar längtar!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sak e roligast att åka tycker ni?
 Slalom :)
 Snowboard!!
 Längd skidor ;D
 Men vafan vet väl jag ?!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards